לאור הביקוש העצום אותרו יח’ קרקע נוספות להשקעה בצפון הרצליה – החל מ-159,000 ₪ עליית ערך צפויה של מאות אחוזים – המלאי מוגבל בהחלט!

593717

הרצליה נחשבת לאחת מהערים היוקרתיות ביותר בישראל, בשנים האחרונות ניכר הביקוש הרב להשקעה בקרקעות בעיר, והיצע הקרקעות נמוך. לכן משקיעים רבים לוטשים עיניהם לקרקע האטרקטיבית בצפון העיר הרצליה!

כאמור, בימים אלה השקעה בקרקעות היא אטרקטיבית במיוחד. מחירי הקרקעות באזורי הביקוש נותרנו יציבים בכל תקופת משבר הקורונה, יתרה מזאת אפילו הציגו עליה. לכן, זאת הוכחה נוספת שקרקע היא אחת השקעות הבטוחות ביותר לכספי החסכון שלכם בימים אלה. כמו כן, להשקעה בקרקע שלא כמו במגורים ניתן להיכנס בסכומים הרבה יותר סולדים, ועדין ליהנות מפוטנציאל עליית ערך גובה במיוחד.

היום אחת מההזדמנויות החמות, פרויקט צפון הרצליה המדובר של קבוצת קרקעליסט, המאפשרת לרכוש קרקע בתוכנית שמקדמת המדינה שמיועדת למגורים ומסחר באזור היוקרתי ביותר בעיר. הודות לעובדה כי הקרקע איננה זמינה לבנייה אך נמצאת בשלבים הסופיים לקראת הפשרה- זאת בדיוק נקודת הזמן הטובה ביותר לביצוע ההשקעה. חשוב לציין כי מדובר בהשקעה בקרקע פרטית הנרשמת על שם הרוכש בטאבו. הקרקע עברה חוות דעת של שמאי לפי תקן 22, הידוע בתור תקן מחמיר במיוחד, ונמצאה איכותית במיוחד, וצפויה לעליית ערך של מאות אחוזים ובמקביל הליכי אישוריה צפויים להתקדם בקצב מהיר מאוד.

חברת קרקעליסט הודיעה “מלאי הקרקעות נחטף!”: אותרו יח’ נוספות החל מ-159,000 ₪ בלבד!

במסגרת הפרויקט המקודם על ידי רשות מקרקעי ישראל, מתוכננת בנייה של 10,000 יחידות דיור, בשטח ייבנו גם מגדלי משרדים, פארקים ירוקים ושטחי ציבור מטופחים. מיקום הפרויקט סמוך למרכז הבינתחומי ולכפר שמריהו המאופיין כסביבה בה אופי הבנייה הוא צמוד קרקע, מעלה את הערך הנדל”ני של הקרקע בצורה משמעותית. כמו כן, מתוכננת בניית מסוף תחבורה ציבורית שיהווה יתרון עבור דיירי הפרויקט וינגשו את הכניסה והיציאה למתחם על ידי התניידות נוחה וגישה מהירה לנתיבי תחבורה מרכזיים.

בחברת קרקעליסט, מתמחים באיתור עסקאות משובחות ואטרקטיביות במיוחד. ניסיון רב השנים של הקבוצה בתחום הנדל”ן זוקף לזכותה עסקאות רבות שהניבו מאות אחוזי רווח ותשואה לטובת המשקיעים.

* הקרקע אינה זמינה לבנייה

* הרכישה לבעלי הון עצמי בלבד- אין אפשרות למתן הלוואה

למידע נוסף הירשמו, ונציג יחזור אליכם בהקדם: