הבנק סירב לאשר לך הלוואה? הלוואה כנגד נכס החל מ-200,000 ש”ח בפריסה של עד 20 שנים! הפתרון לאיחוד מחדש של כל ההתחייבויות שלך

85679

מגפת הקורונה שמשתוללת כרגע ברחבי העולם מרסקת את הכלכלות הכי יציבות בעולם וכמובן לא פוסחת עלינו. שכירים שהוצאו לחל”ת או פוטרו ניצבים במצב קשה של חוסר וודאות כלכלי כולל בעלי העסקים והעצמאיים שעד לא מזמן העסיקו אותם ונמצאים בחזית ההתמודדות הכלכלית מול המגפה. לצערנו, התשלומים למוסדות השונים, לשכירות ולארנונה ימשיכו לרדת גם כשכולם בבידוד ולא מסוגלים להכניס משכורת. עד היום, המקום היחידי שהיה ניתן לפנות אליו היה הבנקים שמפנים כתף קרה מאוד בדמות סירובים למתן הלוואות או קריטריונים נוקשים שהופכים את התהליך לכמעט בלתי אפשרי.
אבל אל דאגה, יש פתרון להלוואה לא מאושרת!

הפתרון – איחוד הלוואות על ידי שעבוד הנכס (גם אם יש עליו משכנתא!)
הצרה בהלוואות, חובות ועיקולים היא הפגיעה בתזרים וחוסר היכולת שלך להתאושש מכיוון ששלל ההורדות מקשות על ניהול תזרים נכון. כשמוסיפים לזה את הריביות הגבוהות, קשה מאוד להתרומם ולבנות את עצמך מחדש ולכן מדיה קפיטל מציעה לך הלוואה אחת לכיסוי כל ההתחייבויות שלך בפריסה של עד 20 שנים!

היתרונות
הלוואה אחת גדולה ממקור אחד מאפשרת לך להוריד מהראש את הנושים השונים, מורידה את אחוזי הריבית שיש לך לשלם על ההתחייבויות השונות ומשחררת לך את החשבון כך שהיכולת שלך להשתקם תהיה מהירה, יעילה וזולה הרבה יותר. אז במקום להיכנס לסטרס בגלל שהבנקים לא אישרו לך הלוואה, נשמח לשוחח איתך ולהתאים לך תכנית הלוואות גמישה, תפורה אישית ובעלת תנאי פירעון נוחים בליווי אישי, ללא בירוקרטיה ותהליכי חיתום מסורבלים.

ארזים קפיטל – הכתובת שלך להלוואה מהירה ונוחה
החברה קמה כדי להעניק מענה למסורבי בנק אשר מחפשים להשתקם וזקוקים לעזרה בהלוואה עם תנאי פירעון נוחים וליווי אישי ומקצועי. חברתנו מעסיקה צוותים מבריקים של יועצי משכנתאות ובעלת ניסיון רב בתחום הפיננסי בישראל ומעניקה פתרונות אטרקטיביים בתחום ההלוואות לסקטור העסקי והפרטי, אשר צריכים פתרון אשראי מהיר בתנאים נוחים ולכל מטרה.

הבנקים סירבו לך? מדיה קפיטל כאן כדי לעזור לך לקום על הרגליים.

זקוקים להלוואה עד 10,000,000 ש”ח? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

האם יש בבעלותך נכס שניתן למשכן?

מה שווי הנכס?

מה גובה המשכנתא שנותרה?

האם פנית לבנק וקיבלת סירוב?

מה סכום ההלוואה המבוקש?