אושרה אחת מתוכניות הבנייה הגדולות באזור המרכז למסחר ותעסוקה: מתחם 531 – מצטרף משקיעים החל מ-269,000 ₪ בלבד!

64574

מתחם 531 פרויקט הדגל של עיריית הוד השרון כבר אושר! שהעירייה היא היזמית של התוכנית ועובדת בימים אלו על תוכנית מפורטת משקיעים שינצלו את המומנטם ויכנסו להשקעה בימים אלה צפויים לעליית ערך של פי – 3 תוך שנים בודדות!

התוכנית אושרה בכל הועדות לתכנון ובנייה ובנוסף קיבלה תוקף בוועדה המקומית ובוועדה המחוזית.
בזמן כתיבת כתבה זו תוכלו לרכוש קרקע הרשומה בטאבו על שמכם ב- 269 אלף ש״ח בלבד (!), כאשר צפי פוטנציאל הרווח הגולמי עומד על כמיליון ש״ח (!), כל זה גורם לפרויקט להיות מבוקש ביותר ע”י משקיעי נדל”ן ואנשי עסקים – מומחים מעריכים שעד סוף השנה כל יחידות ההשקעה בפרויקט יאזלו.

מעוניינים במידע נוסף? הירשמו וקבלו ייעוץ טלפוני: 

 

הקרקע אינה זמינה לבנייה מיידית

 

למה דווקא הוד השרון?

הוד השרון נחשבת כבר זמן רב כאחת הערים המבוקשות בתחום הנדל״ן, הן הפרטי והן העסקי.
העיר מונה כיום כ- 65,000 תושבים ונמצאת במגמת עלייה והתרחבות מתמדת. הקרבה למרכז הארץ (20 דקות מתל-אביב) ולצירי תחבורה ראשיים כגון נתיבי איילון וכביש 531, מעלה את הביקוש למגורים בעיר, זוגות ומשפחות צעירות רואות בעיר כמקום ראוי להקים בו משפחה. בעקבות מגמת ההתפתחות הצפויה ישנו ביקוש גדול לשטחי מסחר, מה שגורם לעליית מחירים.

מי משווקת את הפרויקט?

חברת א.ב מורנו, אחת מחברות הנדל״ן המובילות בארץ בשיווק ובקידום פרויקטים, משווקת את הזכויות לקרקע שאינה זמינה לבנייה ומציעה גם תנאים מיוחדים לרוכשים. ההשקעה מתבצעת בהסכם שיתוף אשר מנוהל ע״י משרד עו״ד מוביל בתחום הנדל״ן וכל משקיע מקבל חשבון נאמנות אישי אשר מגן עליו. חשוב לציין שקיימת אפשרות למימון חלקי ופריסת תשלומים מיוחדת עבור הרוכשים!

*הקרקע אינה זמינה לבנייה

מעוניינים במידע נוסף? הירשמו וקבלו ייעוץ טלפוני: