גם בתקופת משבר הקורונה אפשר להרוויח, לגלות אפיק חדש להכנסה קבועה, שיהפוך למקצוע לחיים!

16279

רבים מאתנו חווים משבר בימים אלו, הן מנטלית והן כלכלית.
מספר המובטלים במדינה עולה מדי יום ושובר שיאים (למעלה ממיליון איש בזמן כתיבת כתבה זו). אנשים נשארים בבתים וחוששים לעתיד ולעתיד משפחתם, אך התקופה הזו יכולה להוות דווקא נקודת מפנה חיובית בחייו של כל אחד ואחת מאתנו – מבלי לצאת מהבית.

המציאות החדשה מאלצת אותנו להסתכל אל עבר אפיקים חדשים ומקורות הכנסה חדשים שיעזרו לנו לצלוח את תקופת המשבר הנוכחי ובכלל לשנות את חיינו גם מעבר לתקופה זו.
אחד האפיקים הוא שוק ההון – ולא, אין צורך להבין או להיות מומחה בשוק ההון על מנת להרוויח כסף.

בזמן שהמדדים בעולם נמצאים בירידה ובורסות העולם קורסות רבים ״בורחים״ מהבורסה ומשוק ההון וחושבים שבזמן משבר ישנה רק אפשרות אחת – להפסיד.
דווקא בזמן הזה, הזמן בו אנשים חוששים מלהיכנס לשוק ההון או לוקחים את כספם ונוטשים, הסוחרים האמתיים מרוויחים וזו ההזדמנות שלכם לגלות מקצוע חדש לחיים.

חברת BDO – האקדמיה לפיננסים, פותחת בפניכם את הדלת אל עבר עולם חדש, עולם שוק ההון בו תוכלו ללמוד כיצד הסוחרים המובילים מרוויחים גם בימים אלו וכיצד גם אתם, מבלי כל ידע מוקדם, יכולים להרוויח ולגלות עולם חדש של אפשרויות.

החברה מביאה אליכם קורס דיגיטלי – שלא תצטרכו לצאת מהבית, המתפרס על פני 12 מפגשים שבועיים, כאשר כל מפגש אורך 4 שעות אקדמיות. הקורס מתאים לכל אחד ואחת, אין צורך בידע קודם.
בנוסף לכך הקורס כולל תרגול פרקטי בו מקבל התלמיד חשבון וירטואלי לצרכי תרגול בזמן אמת.
לימודי הקורס יקנו לכם את כל הידע הנדרש על מנת להרוויח כסף מהבית ולהבטיח את עתידכם הכלכלי על ידי למידת מקצוע לחיים.

חשוב לציין שהלימודים גם מקנים את האפשרות לקבלת רישיונות יוקרתיים המאפשרים עיסוק בעולם הפיננסי. מדובר על רישיון יועץ השקעות ורישיון מנהל תיקים.
ניהול תיקי לקוחות נחשב לאחד המקצועות המבוקשים ביותר בעולם שוק ההון.

אז אם אתם חוששים לעתיד הכלכלי שלכם ורוצים להתחיל לדאוג לכם ולמשפחתכם כבר מעכשיו – אל תחכו. התכנית כבר עובדת עם מאות אנשים שהתחילו לסחור בהצלחה, ללא ידע קודם!

הירשם על מנת לעבור לבדיקת התאמה, וקבלת הטבה לתקופת הקורונה: