המשבר התעסוקתי יהיה עמנו עוד הרבה זמן – חשוב שיהיה לכם מקצוע נדרש ביד

16655

תקופת המשבר הנוכחית בה אנו חיים – משבר הקורונה, גורמת לרבים מאתנו לחשוב כיצד נבנה את עתידנו כשנוכל לצאת מהבידוד ולחזור לשגרת חיים רגילה – בתקווה שזה יקרה מהר. כמיליון איש איבדו את פרנסתם בתקופה זו, כ- 25% מכלל העובדים בישראל, מספר בלתי נתפס שקשה אפילו לדמיין ואפשר להניח שלרבים יהיה קשה לחזור אל מקום העבודה הקודם שלהם.

דווקא בזמן הזה, הזמן בו אנו בבית ויש לא מעט זמן פנוי ומחשבות שעולות לראש, זהו בדיוק הזמן לחפש את המקצוע בו נרצה לעסוק בעתיד כשנחזור לשגרה. מקצוע יציב ומבוקש שיאפשר לנו להשתלב מחדש בשוק העבודה או פשוט לשנות כיוון.

אחד המקצועות המבוקשים בתקופה זו הינו חשב/ת שכר בשילוב עם הנהלת חשבונות.
חשב שכר מהווה את אחד התפקידים המרכזיים בהתנהלות העסקית של חברות וארגונים שונים.

זה אמנם יכול להישמע כתפקיד פשוט, אך מדובר בעולם ומלואו הכולל חישובים שונים של הפרשות, חוקי עבודה, תקנות, זכויות סוציאליות ומשמעויות פיננסיות לעסק.

BDO, האקדמיה לפיננסים, מביאה אליכם קורס חשבי שכר בשילוב עם הנהלת חשבונות אשר תוכלו ללמוד הישר מביתכם. מטרת הקורס היא להקנות לכם את כל הכלים הנדרשים על מנת להיות מוכנים לבחינת ההסמכה בחשבות שכר של לשכת יועצי המס בישראל ולהיות מוסמכים לעבוד במקצוע זה בתוך 4 חודשים בלבד!

בעזרת הקורס תוכלו:
– להבין לעומק בעיות שכר מתקדמות.
– לקבל כלים מקצועיים ורכישת ידע נרחב בתחום המיסוי, ביטוח לאומי, דיני עבודה וביטוח פנסיוני ועוד.
– קבלת ידע ומיומנות בהיבטי מיסוי והיבטים משפטיים.
– הכנה לבחינת ההסמכה בחשבות שכר של לשכת יועצי המס בישראל.

כפי שכבר אמרנו קודם לכן, מדובר במקצוע מבוקש הנחשב לאחד המקצועות החשובים ביותר בארגונים וחברות גדולות. השכר ההתחלתי בתחום לתעודה משולבת כפי שתקבלו מלימודי הקורס הינו 9,000 ש״ח! אין צורך בידע קודם, אין צורך בבגרות אם בתארים, הקורס מתאים לכל אחד ואחת מכם.

הירשם על מנת לעבור לבדיקת התאמה, וקבלת הטבה לתקופת הקורונה: