ביטוחי בריאות בתקופת הקורונה – מה נכון?

22729
Composite image of portrait of female nurse holding out open palm

תקופת משבר הקורונה מוכיחה כמה קל לעורר חששות ופאניקה בקרב רבים מהאנשים.
רובנו כבר קיבלו בתקופה זו לא מעט הודעות לגבי הרחבת ביטוחי הבריאות שלנו משום שהביטוח הנוכחי אינו ״מכסה״ מספיק במקרה של הדבקות בקורונה חלילה. אך לרוב מדובר במידע לא מבוסס או חלקי, והדבר גורם לכך שאנשים צריכים להחליט האם לחסוך כסף כפי שמתבקש בתקופת המשבר הכלכלי הנוכחי, או האם לרכוש ביטוח בריאות חדש ומורחב.

חשוב לציין תחילה, כל מי שחלה בוירוס הקורונה ונזקק לטיפול רפואי מקבל אותו במסגרת הרפואה הציבורית, כלומר, משרד הבריאות, בתי החולים, מד״א וקופות החולים בעתיד. ביטוח הבריאות יהיה רלוונטי במקרה בו תצטרכו החזרים על תרופות, טיפול רפואי, אשפוז או ימי מחלה.
לכן, לפני שאנו ממהרים לקבל החלטה חשוב להבין ששדרוג והרחבת ביטוח הבריאות שלנו לא יביא לכך שנטופל בצורה טובה יותר במחלה במקרה של הידבקות חלילה.

אז מה הכי נכון לעשות?
קודם כל כדי לבדוק את רשימת הביטוחים שלכם ושל בני משפחתכם. בכל פוליסה תוכלו לראות מה היא מכסה ומה לא ולדעת כיצד עליכם לנהוג הלאה. במקרה וכבר קיים לכם ביטוח בריאות – אל תבטלו אותו! חשוב שביטוח הבריאות יהיה פעיל ובתוקף דווקא בתקופה זו. מה שכן אפשר לעשות הוא לבדוק עם סוכן הביטוח האם ישנם סעיפים מיותרים או אפשרות להקטין את התשלומים או אפילו להקפיא כמה תשלומים. לא פעם תגלו שחסר כיסוי כלשהו במסגרת הביטוח הקיים. במקרה כזה כדאי לשדרג את הביטוח באופן מיידי, וזאת לפני שייערכו שינויים ע״י חברות הביטוח שעלולים להביא לעליית המחיר. ישנו פרט נוסף שחשוב לציין – אם הביטוח שלכם מספק הגנה מפני מחלה, הוא גם מספק הגנה מפני קורונה!

אם אתם לא בטוחים או מתקשים להבין בדיוק מה כתוב בביטוח הבריאות שלכם חשוב להתייעץ עם סוכן ביטוח שיידע לספק לכם את התשובה האמינה והאמתית ביותר בנוגע לביטוח האישי שלכם – מה עליכם לעשות, לשנות ואם בכלל כדאי לגעת בביטוח הקיים. במקרים כאלו ובתקופות כאלו בהן כל שקל חשוב וכל סעיף בביטוח יכול להיות משמעותי רצוי תמיד לשמוע דעה של איש מקצוע וסוכן אמין!

הירשמו וסוכן מוסמך שנבדק על ידינו יצור עמכם קשר: