כאב ברכיים או גב – איך מטפלים בכאב בתקופת סגר וקורונה?

32553

לטפל? להמתין? מה קורה לנו בגוף?

אין ספק שלסובלים מכאבי ברכיים או כאבי גב ישנה התמודדות לא פשוטה בתקופה זו. ההסתגרות בבית ומיעוט בתנועה, בהליכה משפיעות ישירות על מערכות השריר המגנות על המפרקים. אלה מאבדות מכוחן ומגמישותן. מערכות העצב הקשורות למפרקים מנסות לחפות על האיזון המופר. ולכן, מבלי משים, אנו גורמים לעומס יתר על מפרקים אחרים בגופנו. כך, בפעולת שרשרת, אנו מורידים מאיכות התפקוד של המפרק הפגוע וגורמים למפרקים האחרים למאמץ יתר. במקביל, בשל השינוי באיזון, עלייה ברמת הכאב מתבטאת ביתר עצימות. כאב שלא הופיע בזמן השינה – לפתע מופיע. כאבים באזורים חדשים בגוף צצים. מפרקים שתפקדו כהלכה הופכים כואבים יותר. שרירים שמעולם לא כאבו – לפתע נתפסים וכואבים.

מה הוכח מחקרית כטיפול יעיל דווקא בתקופה כזו?

אפוסתרפיה היא טיפול רפואי פורץ דרך, מוכח מחקרית , המבוסס על מערכת הליכה מותאמת אישית שבליבה שתי יחידות ביו-מכאניות המוצמדות לסוליית נעל ייעודית. עובדה זו מקנה לסובלים מכאבי ברכיים וגב את האפשרות להנות מטיפול ביתי, יומי, קצר ויעיל הפועל מיידית למזעור הכאב ולשיקום המפרק הכואב. מערכת ההליכה של אפוסתרפיה  מאפשרת לגוף ללמוד איך להפעיל את השרירים בצורה נכונה, ללא מאמץ, כך שיתמכו בגב ובמפרקים ויאפשרו חלוקת עומסים יעילה ומאוזנת. השימוש בטכנולוגיה מוביל לתיקון הליקויים הקיימים, מלמד דפוסי תנועה נכונים, מקל על הכאבים ולבסוף מחזיר לתפקוד, ללא כאב. את השינוי ברמת הכאב באזור המפרק מרגישים היטב בתוך זמן קצר. שימוש יומי חוזר לאורך מספר חודשים מחזק עוד יותר את מערכות השריר והעצב סביב המפרקים כך שהכאב חולף והחזרה לתפקוד מלא מתאפשרת.

 

דווקא בתקופה זו הטיפול המועדף על הסובלים מכאב, על קופות החולים ועל בתי החולים מאפשר שיקום כאב ללא צורך לצאת מהבית.

טיפול אפוסתרפיה הוכר ע”י כל קופות החולים בישראל, ובמרכזים רפואיים מובילים בעולם, כטיפול יעיל ומשמעותי בשיקום כאב ברכיים, גב ומפרקים המחזיר את המטופלים לתפקוד – ללא כאב. בתקופה זו, בה וירוס הקורונה מצמצם אפשרות להגיע לטיפולים בבתי חולים ובמרפאות בא פתרון אפוסתרפיה כפתרון מוכח, יעיל ומועדף על רופאים ומטופלים רבים.

להישאר בבית ולהפסיק לסבול מכאב

בשל התקופה, ניתן לפתור את כאב הברכיים או הגב מבלי הצורך לצאת מהבית. האבחון יכול להתבצע במעבדות ההליכה של אפוסתרפיה הפזורות ברחבי הארץ. האבחון יכול להתבצע גם בביתכם, באמצעות הגעת פיזיותרפיסט עם חיישני בדיקה ממוחשבים לאבחון מקיף ומלא אצלכם בבית.

חשוב להדגיש. האבחון במעבדות ההליכה של אפוסתרפיה – אינו כרוך בתשלום והוא באישור והשתתפות קופות החולים והביטוחים המשלימים. לכן, מומלץ לטפל בכאב. עכשיו – יותר מתמיד.

לקבלת מידע נוסף השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם