טירת הכרמל מתחדשת: קרקע מאושרת לבנייה והזדמנות להשקעה חסרת תקדים בפרויקט השבחת קרקע ייחודי!

132562

הדמיות באדיבות קייזר אדריכלים | התמונה להמחשה בלבד

האחות הקטנה של חיפה, הלא היא טירת הכרמל, היא אחת מהערים היפות בישראל. מיקומה למרגלות הכרמל ואל מול הים התיכון, לצד הפארקים הירוקים, ושטחי הציבור המטופחים שהם רק חלק מהאלמנטים שמעניקים לעיר את יופייה המיוחד. בשנים האחרונות, הפכה טירת הכרמל לאחת מהערים המתפתחות והמתחדשות בישראל, מה שהוביל לביקוש הגבוה למגורים בקרב משפחות רבות ומשפרי דיור. על פי נתוני הלמ”ס לשנת 2020, העיר עתידה לשלש את מספר תושביה בתוך עשור.

הפיתוח העירוני שבעיר, הביא לשגשוגה במישורים רבים והצמיחה עודנה בעיצומה. אחד הפרויקטים האטרקטיביים כיום בעיר, הוא של קבוצת רפאל נדל”ן לצד האדריכל דני קייזר, מהנדס עיריית תל אביב לשעבר, אשר אחראי על תכנון קרקעות וקידום פרויקטים רבים ומשמעותיים ביותר בישראל.

מדובר בפרויקט השבחת קרקע ייחודי, הנמצא בכניסה הראשית לעיר צמוד לכביש 4 ובסמיכות לכביש החוף. לא בכדי מדובר באחד מהפרויקטים המבוקשים ביותר במחוז חיפה, שלושה מגדלים אשר עונים על הדרישה למשרדים, למסחר ולמגורים. הפרמטרים האלה הם המפתחות להצלחת פרויקט השבחת הקרקע אותו מציעה קבוצת רפאל נדל”ן. מדובר על הזדמנות חסרת תקדים להשקעה בפרויקט, הצפוי להניב תשואה משוערת של כ-50% בשלוש השנים (הערכה בלבד). הפרויקט מהווה כרטיס כניסה למשקיעים חדשים אשר יכולים לקחת חלק בעולם ההשקעות עם סכום נמוך, יחסית, של 100,000 ₪ ומתאים גם למשקיעים מנוסים אשר מעוניינים להשקיע סכומים גבוהים יותר.

הדמיות באדיבות קייזר אדריכלים | התמונה להמחשה בלבד

חשוב לציין כי עיריית טירת הכרמל פועלת לקידום הפרויקט והוצאתו לפועל, מה שמקל על העבודה ומאיץ את ההליך הבירוקרטי. 

אחד מהיתרונות המרכזיים ביותר של הפרויקט הוא המיקום האטרקטיבי שלו. הפרויקט ממוקם ליד פארק מתם- פארק ההייטק והעסקים הגדול בישראל. הפרויקט עתיד להוות תחרות למתחם, שכן הוא יספק משרדים איכותיים ויוקרתיים ברמה גבוהה מאוד, ובתמורה לארנונה נמוכה ביותר- מה שצפוי למשוך אליו חברות גדולות מצליחות ומובילות.

קבוצת רפאל המובילה את הפרויקט היא אחת מחברות הנדל”ן המוצלחות והידועות ביותר בישראל. היתרון של הקבוצה, שנצבר עם עשרות שנות ניסיון, הוא יכולת הזיהוי של קרקעות בעלות פוטנציאל גבוהה, השבחתן ומכירתן בתשואה מקסימלית תוך פרק זמן קצר.

לקבוצת רפאל נדל”ן פעילות ענפה בישראל בכל הנוגע בהשקעות נדל”ן בתחום המסחרי, המגורים וההתחדשות העירונית.

*הקרקע אינה זמינה לבנייה

למידע נוסף הירשמו, ונציג יחזור אליכם בהקדם: