‘עיר ימים חדרה’: עתודת הקרקע שעיריית חדרה מקדמת ודוחפת לקבלת אישורי בנייה ב-3 שנים הקרובות – קרקע פרטית בטאבו להשקעה ב- 393,000 ₪ בלבד!

100505

כיצד ניתן להרוויח מאות אחוזים מעסקת קרקע תוך 4 שנים? מר’ אור שחם, מנכ”ל ובעלים חברת פדרמן בית השקעות נדלן, אשר מתמחה באיתור הזדמנויות השקעה בקרקעות מסוג זה במרכז הארץ מסביר:

“אנו מתמחים באיתור קרקעות הנמצאות במקומות מרכזיים וסיכוייהם לקבל היתרי בניה בשנים הקרובות וודאיים. נתון קריטי בבחירת הקרקע הוא אינטרס של העירייה לקדם את התוכנית, כזו היא ״חדרה עיר ימים״ שאומנם אינה זמינה לבנייה, אך מופשרת מוגדרת למגורים ובשלבי תכנון מתקדמים.

אחד היתרונות מהם בפרויקט היא עובדה כי התוכנית נמצאת בשלבי תכנון מתקדמים, כלומר, התוכנית כבר רוקמת עור וגידים בימים אלו ממש. תוכנית בנייה מפורטת הוגשה אל מול העירייה, וכעת ישנו תכנון לבנית מגדלים ובהתאם גם שטחי מסחר, משרדים פארק ומלונאות.

*הקרקע אינה זמינה לבנייה

למידע נוסף הירשמו, ונציג יחזור אליכם בהקדם:

עיריית חדרה מעורבת בעצמה בפרויקט ומנסה לקדם אותו כמה שיותר מהר, מה שמקל על הבירוקרטיה ומזרז הליכים, להבדיל ממקרים בהם יזמים פרטיים הם העומדים מאחורי הפרויקט. למעשה, העירייה בעצמה היא שמקדמת את התכנית. לעירייה יש אינטרס מובהק בקידום התוכנית והוא רווח של מאות מיליוני שקלים בעבור היטלי השבחה. הקרקע עברה חוות דעת של שמאי לפי תקן 22, הידוע בתור תקן מחמיר במיוחד, ונמצאה איכותית במיוחד, וצפויה לעליית ערך של מאות אחוזים ובמקביל להוצאה לפועל זריזה במיוחד.

חשוב להדגיש שהקרקע אינה זמינה לבנייה לכן עכשיו זו נקודת הזמן הטובה ביותר לרכישת הקרקע לפני זינוק המחירים.

אז איך בעצם ניתן להגיע לרווח של כ-1,100,000 ש”ח תוך מספר שנים?

המחיר המינימלי לנדל”ן בחדרה מוערך ב-20,000 ₪ למ”ר, כך שדירת 5 חדרים ממוצעת בגודל 120 מ”א שווה 2,400,000 ₪. בפרויקט, עלות הקרקע היא 393,000 ₪ כולל מע”מ, עלות הבנייה,היטלים אגרות ועלויות נוספות-850,000 ₪ בלבד. כלומר, העלות המשוערת לדירת 5 חדרים היא 1,243,000 ₪ בלבד – כולל הכל!. (לאחר הפשרת הקרקע ניתן לשעבד אותה לבנק לקבלת משכנתא עבור הבנייה וההוצאות הנלוות) במילים אחרות, בזמן שמנסים למכור לכם פרויקטים של מחיר למשתכן שמתחילים לבנות בהם רק בעוד כ-9 שנים כאן יש הזדמנות באמת להרוויח ולהשיג דירת 5 חדרים בעיר מרכזית בישראל בחצי מחיר!

*הקרקע אינה זמינה לבנייה

למידע נוסף הירשמו, ונציג יחזור אליכם בהקדם: