“ההשקעה הדפנסיבית ביותר דווקא בזמן משבר הקורונה”: יחידת קרקע בפרטית בטאבו בפרויקט עיר ימים בחדרה

408571

משבר הקורונה הוא אחד מהמשברים המשפיעים ביותר על המשק בישראל, כפי שנראה בשני העשורים האחרונים. על אף הפגיעה רבת העוצמה בכלכלת ישראל, משקיעים רבים הבינו שקרקעות באזורי הביקוש לא נפגע כלל מהמשבר, מה שהובילם לנצל את ההזדמנות ולהשקיע בקרקעות. העובדה כי לקרקע אין בלאי, שכירות, ארנונה והוצאות על חשמל, מים והיטלים נוספים, הופכת אותה למקום הבטוח והדפנסיבי ביותר להשקיע את הכסף דווקא בתקופה זו. חשוב לציין כי מתחילת המשבר ערך הקרקעות באזורי הביקוש נותר יציב ואף המשיך לעלות.

אחד מהפרויקטים המבוקשים ביותר, הוא “עיר ימים” בחדרה – הקרקע כבר אושרה בוועדה המחוזית. הפרויקט, שצפוי למשוך אליו עשרות אלפי תושבים חדשים, יתווסף לעיר בצדה המערבי במרחק של 350 מטר מרצועת החוף היפהפייה ויכלול מבני מגורים יוקרתיים, שטחי ציבור ומסחר, טיילת מרהיבה ופארק ירוק ופסטורלי.

התוכנית נמצאת בשלבי תכנון מתקדמים ורוקמת עור וגידים בימים אלו ממש. תוכנית הבנייה המפורטת הוגשה לעירייה אשר מעורבת מאוד בקידום הפרויקט – מה שמקל על הבירוקרטיה ומאיץ את התהליכים. כעת, בשלב הקדם-מכירה ומכיוון שהקרקע עדיין אינה זמינה לבניה, המחיר ההתחלתי ליחידה הוא 409,000 ש”ח בלבד הכוללים את ההיטלים הרלוונטיים. משקיעים מומחים יודעים כי נקודת הזמן הטובה  ביותר לרכישת הקרקע היא בשלב זה, טרם זינוק המחירים. כמו כן, הקרקע נבחנה על ידי שמאי מומחה לפי תקן 22, הידוע בתור תקן מחמיר מאוד ונמצאה כאטרקטיבית במיוחד שכן היא צפויה להניב למשקיעיה מאות אחוזים.

חשוב להבין כי כיום היצע הקרקעות הסמוכות לים ומוצעות להשקעה נמוך מאוד. הסיבות לכך מגוונות, תקנות המגבילות את הבנייה, תושבי חוץ שבוחרים להשקיע דווקא בקרקעות אלו, וכמובן תרבות בתי המלון בעלי נוף לים. התוצאה המתבקשת היא עליית מחירי הקרקעות שרק תלך ותאיץ, עליית המחירים הזו כבר חלחלה לפרויקטים מקבילים, בפרויקט ‘החוף הלבן’ הסמוך נמכרות דירות החל מ2.5 מיליון ₪.

*הקרקע אינה זמינה לבנייה

למידע נוסף הירשמו, ונציג יחזור אליכם בהקדם:

עסקאות שבוצעו בפרויקט ‘החוף הלבן’ ע”פ אתר מדל”ן

פדרמן-שחם הינו בית להשקעות. אנו בוחנים ראשית את צרכי הלקוח, ורק לאחר מכן מתאימים לו את ההשקעה. אנו מתמחים באיתור,ניהול ויזום השקעות נדל”ן ופרוייקטים בארץ ובעולם במיקומים אסטרטגיים ובעלי פוטנציאל השבחה גבוה,  ומנוסים בזיהוי רכישות נדל”ן כעשור.

פדרמן-שחם תמיד תבחן, תבדוק ותנתח את הפרויקט ותכניס את ההון הראשוני לעסקה. ורק לאחר מכן, תצרף משקיעים נוספים. החברה גאה לייעץ ולתת מענה והכוונה למאות אלפי משקיעי נדלן שמתוכם 800 משקיעים אשר השקיעו בפרויקטים השונים של החברה,ו-176 כבר השקיעו בעיר ימים חדרה ברכישת מעל 22 דונם תחת הסכם שיתוף מאוגד שיתן כח אדיר בשלבי הבנייה.

*הקרקע אינה זמינה לבנייה

למידע נוסף הירשמו, ונציג יחזור אליכם בהקדם: