כ- 1,400 דירות ברובע הפעמון בעפולה: רק 429,000 ₪ עבור קרקע פרטית מופשרת לבנייה שעתידה להפוך לדירת 3 חדרים בפרויקט הענק של ‘גרין פארק’!

377228

בשנים האחרונות מסתמנת בירת העמק, הלוא היא עפולה, כאחת מהערים עם ההגירה החיובית והצמיחה המהירה בישראל. מנתוני משרד הפנים עולה כי העיר עפולה מושכת אליה תושבים חדשים בקצב של יותר מ-4% בשנה, אשר מגיעים אליה מכל רחבי הארץ. מעדויות שעלו בסקרים, ניכר כי תושבי העיר מביעים שביעות רצון גבוהה מרמת איכות החיים בעיר, ממוסדות החינוך ומהשירותים השונים של העיר.

את הצמיחה של העיר ניתן לייחס למיקום המרכזי שלה באזור הצפון, למוקדי המסחר והתעסוקה השוכנים בה ובעיקר לשילוב בין מגורים בסביבה עירונית עם צירי תנועה מרכזיים לבין הסביבה הפסטורלית והנוף המרהיב שנצפה ממנה ומקיף אותה. כמו כן, עיריית עפולה לוקחת חלק משמעותי בייזום, קידום ופיתוח העיר, מה שמקל על התהליכים הבירוקרטיים ומוציא לפועל את תכנוני הבנייה בצורה מהירה יותר.

אחד מהפרויקטים הבולטים ביותר בימים אלה בבירת העמק, הוא הפרויקט של חברת גרין פארק המציע למשקיעים מגרשים באחת השכונות המבוקשות ביותר בעיר. הפרויקט ממוקם ברובע הפעמון הצמוד למרכז עפולה מדרום וממערב ופונה לקהל יעד ממעמד סוציו-אקונומי גבוה יחסית. במסגרתו, תבנה שכונה חדשה עם כ-1,500 יחידות דיור בתמהיל דירות מגוון במיוחד. באתר החדשות “וואלה!” דווח כי גורמים בשוק מעריכים שהיקפה של העסקה הכוללת את הקרקע, הפיתוח והבנייה עומד על כמיליארד שקלים.

מדובר בקרקע פרטית מופשרת לבנייה ולה תוכנית רלוונטית המופקדת כבר לאישור. ההזדמנות חסרת התקדים, על פיה יחידת הקרקע הפרטית מוצעת להשקעה תמורת 429,000 ש”ח בלבד, צפויה להיות שוות ערך לדירת 3 חדרים, על פי דעת המומחים. כמו כן, קיימת הזדמנות גם עבור משקיעים שמחפשים להשקיע לטווח זמן קצר – למכור את יחידת הקרקע עם קבלת האישורים ובכך להכפיל את שווי ההשקעה.

לאור העובדה כי את הפרויקט מקדמת חברת גרין פארק בשיתוף פעולה צמוד עם עירייה עפולה שדוחפת ומקדמת אותו, פרק הזמן של האישורים מתקצר וכן תחילת הבנייה בפועל. זאת ועוד, מדובר בקרקע פרטית הרשומה בטאבו ולא קרקע חקלאית של רשות מקרקעי ישראל אשר ידועה כהשקעה עם סיכון גבוה במיוחד. לא בכדי הממשלה והעירייה משקיעות משאבי ענק ותקציבים גבוהים ולהתחדשותה של העיר כל העת וקידומה למטרופולין המוביל של אזור הצפון. מרכזי התרבות והספורט, מוסדות החינוך המשגשגים, מוקדי התעסוקה והמסחר הרבים, הפארקים הירוקים וגינות הציבור מהווים יתרונות נוספים שיש לבירת העמק היפהפייה להציע לתושבים בה.

חברת גרין פארק, אשר לה מוניטין גבוה וניסיון רב של שנים, מתמחה ראשית בזיהוי הזדמנויות חסרות תקדים ובאיתור קרקעות בעלות פוטנציאל רווח גבוה. החברה מצליחה לייצר ערך אמיתי למשקיעים ומלווה אותם לאורך כל התהליך באחריות מלאה, תוך מתן תחושת ביטחון ושקט נפשי.

* הקרקע אינה זמינה לבנייה

למידע נוסף הירשמו, ונציג יחזור אליכם בהקדם: