המדדים צונחים, השווקים בשפל ווירוס הקורונה לא ממהר לעזוב – אך יש עדיין שוק אחד שנשאר יציב ובטוח להשקעה!

222046

וירוס הקורונה כבר נמצא איתנו לא מעט זמן ואין זה חדש שהוירוס פוגע לא רק בבריאות האנשים אלא גם כלכלית. השפעתו של הוירוס מתגלה כהרסנית גם על מדדי השווקים בעולם וגורמת לכך שמיליוני סוחרים בשוק ההון מוצאים את עצמם חסרי אונים וחווים הפסדים כואבים מדי יום.

מאז התגלה הוירוס לפני כחודשיים בסין השווקים בעולם החלו בירידה דרמטית שלא נראתה כמותה מאז 2007, אז היה זה משבר הסאבפריים, משבר המשכנתאות שקרה בארה״ב. ממשבר הסאבפריים לקח לארה״ב ולעולם כולו כ-3 שנים להתאושש, מי יודע כמה זמן ייקח לשווקים להתאושש מהשפעת וירוס הקורונה?

גם המשקיעים הוותיקים והמנוסים בתחום שוק ההון מתקשים להעריך עד כמה המצב עוד יחמיר אך ברור לכל שהשיא עוד לפנינו והירידות רק ימשיכו ויגדלו בצורה דרמטית. מרגע הופעתו הפתאומית של וירוס הקרונה ועד היום חלו ירידות במדדים ובשווקים של למעלה מ- 25% (!). רק בשבוע שעבר ננעל יום המסחר בוולסטריט בירידה של 4.6%, כאשר גם מדד ה S&P, הנחשב למדד סולידי בדר״כ חווה ירידה של 4.4% – וזה רק ביום אחד בלבד (!). לכן, על פי דעת מומחים הצופים שהשווקים ימשיכו לרדת והשיא עדיין לא הגיע, משקיעים וסוחרים רבים מחפשים את האלטרנטיבה היציבה שתוכל להעניק להם את הביטחון בהשקעה ויחד עם זאת תשואה גבוהה להשקעתם.

אז מהי האלטרנטיבה?
אם חשבתם שמדובר באלטרנטיבה פורצת דרך וחדשנית הרי שלא כך הדבר.
האלטרנטיבה היא השקעה בשוק הנדל״ן המקומי. שוק הנדל״ן שומר על יציבות ועליה מתמדת מזה שנים ומעניק למשקיעים את הביטחון והשקט הנפשי גם בימים קשים ובזמנים לא פשוטים בהם המדדים צונחים.
השקעה בשוק הנדל״ן המקומי ובמיוחד ברכישת קרקעות היא ההשקעה הבטוחה והיציבה ביותר כרגע.
היכן עוד תוכלו למצוא השקעה שתוכל להכפיל את עצמה בתוך מספר שנים בודדות בלבד?

אחת הערים הנחשבות לאטרקטיביות ביותר כרגע להשקעה היא רחובות, ובפרט שכונת רחובות החדשה.
מחירי הקרקעות ברחובות החדשה נמצאים בעלייה מתמדת עם גדילת וצמיחת העיר. על פי נתונים מאתר ״מדלן״ עולה כי המחיר הממוצע של דירה בשכונה הינו כ-1,920,000 ש״ח, עליה משמעותית מהממוצע לפני 5 שנים אשר עמד על 1,480,000 ש״ח (!).
כרגע ניתן לרכוש בשכונה קרקע במחיר של 149,000 ש״ח בלבד וליהנות מהשקעת הנדל״ן הבטוחה והטובה ביותר שניתן למצוא כרגע בשוק המקומי, וכפי שכבר הבנתם מדובר בפוטנציאל רווח עצום.
חשוב לציין שהקרקע עברה חוות דעת של שמאי על פי תקן 22, תקן הנחשב למחמיר במיוחד. הקרקע נחשבת לאיכותית ושוויה צפוי לעלות במאות אחוזים.
בנוסף חשוב לדעת שהקרקע אינה זמינה לבנייה אך מאושרת לבנייה ע״י הוועדה המחוזית. לכן מחיר הקרקע עדיין נמוך וזה הזמן הנכון לרכישה. עם קבלת האישור לבנייה מיידית מחירה יעלה בצורה משמעותית במאות אחוזים וההזדמנות להשקעה תחלוף!

אל תחכו שוירוס הקורונה יחלוף, זה הזמן להשקיע בשוק הבטוח ויציב ביותר!

*הקרקע אינה זמינה לבנייה

לקבלת מידע נוסף על קרקע להשקעה ב-149,000 ש”ח בלבד