“הרכבת תוסט מערבה”: קרקע להשקעה במיקום אסטרטגי לבעלי הון עצמי של 50,000 ₪ בלבד!

73966

במועצה האזורית בנימינה – גבעת עדה הבינו שהעומס הגדול על גוש דן דוחק את משפחות מהמרכז לחפש פתרונות מגורים במקומות אסטרטגיים מחוץ לבלגן של תל אביב והסביבה. זו הסיבה שהמועצה מתחילה להפשיר קרקעות במיקומים נחשקים שיעניקו למשפחות צעירות מענה לצרכים האלו כדי להכפיל את האוכלוסייה הקיימת וכאן מתחיל החלק שלך להרוויח מההתרחבות הזו!

Be Smart הקרקע ממוקמת בכניסה למועצה ומיועדת לבניית מבני מסחר, תעסוקה ופנאי רבים שיספקו תעסוקה למשפחות שעתידות להשתקע באזור. ‘קרקעות ישראל’ זיהתה את הפוטנציאל העצום הזה ורכשה אופציה למשקיעה קרקעות בשווי עתידי דמיוני של כ 76 מיליון ₪ אשר לפי כל התחזיות יניבו כ-500,000 ₪ לכל משקיע!

*הקרקע אינה זמינה לבנייה

הירשמו לקבלת מידע נוסף על השקעה בבנימינה:

Be Fast הקרקע אינה זמינה לבנייה וזו ההזדמנות שלכם להרוויח, הידיעה על הפשרת הקרקעות הכתה גלים והמון משקיעים שישבו עד כה על הגדר מגלים התעניינות מוגברת בקרקעות האלו. הסיבה לכך היא שכמות הקרקעות מוגבלת מחד אך מאידך הן כבר הועברו לאישור הוועדה המחוזית בפברואר 2020 כך שברגע שיתקבלו כל האישורים, מחירי הקרקעות יעלו בעקבות הביקוש. מה שהופך את פרויקט Be להזדמנות שלא תחזור!

Be Connected הקרקעות נמצאות בפריים לוקיישן הנמצא על צומת כביש 4, בסמיכות גבוהה לכביש 6 ובצמוד לתחנת רכבת שעתידה להיבנות. מעבר לדרכי הגישה, בסמוך לאזור ייבנו כ-4000 יחידות דיור שיהפכו את המתחם למבוקש מאוד למשפחות שיערכו בו קניות, יבלו ואף יעבדו בו, כשתחנת הרכבת הצמודה תניע טראפיק של עוברים ושבים למתחם.

Be Sure קבוצת קרקעות ישראל יזמה בסמוך למתחם כ-50 דונם להשקעה ולמגורים מה שמעיד על הביטחון שיש לחברה באזור. “קבוצת קרקעות ישראל’ חרתה על דגלה את ערכי המצוינות והאמינות ולכן מיישמת בהצלחה 4 כללי יסוד בכל עסקה: מחירי פריסייל חסרי תקדים! הון עצמי נדרש רק 50,000 ש”ח (פריסה נוחה מאוד ליתרת התשלום) התכנית כבר אושרה להפקדה בוועדה המחוזית תכנית עסקית לפי שמאות ותקן של משרד המשפטים צופה כ 300% תשואה. ליווי צמוד של משרד עורכי הדין המוביל מ.פירון.

*הקרקע אינה זמינה לבנייה

הירשמו לקבלת מידע נוסף על השקעה בבנימינה: