המילה האחרונה בשיווק נדל”ן. קבלנים ויזמים, יושבים, מתכננים ואז מגיע החלק הקריטי של פרויקט הנדל”ן – הוצאת התוכניות לפועל ושיווקו של הפרויקט. צריך למצוא מי שיבדל את הפרוייקט, וידגיש את מה שמיוחד בו, מי שיפרסם ויביא את הלקוחות פוטנציאלים וכמובן מי שימכור – וכשלא מוכרים? כל אחד מאשים את השני וכאב הראש לא פוסק. “יצרנו קונספט חדשני בו אנחנו בונים את כל התהליך מראש ובהבנה כוללת– מבידול והכנת החומרים ועד חתימת הדיירים באותו תהליך החשיבה, וזה פשוט מוכיח את עצמו. הפרוייקטים נמכרים במהירות ובמחירים גבוהים מהשוק” אומר איציק כ”ץ איש מפתח בחברה ואיש פרסום ב30 השנים האחרונות – שעבד בעברו עם אפריקה ישראל , ענק המזגנים , הולמס פלייס . שלמה סיקסט , א.ס הדר נדל״ן , אורן הסלע , ארמונות חן ועוד .
היי איציק, אז מה בדיוק הקמתם ולמה?
היי יואב, מתוך ראיית הצורך השיווקי של יזמי נדל”ן וקבלנים הקמנו את si360 חברה אחת שמלווה את היזם בשיתוף פעולה מהתחלה ונותנת פתרון כולל שמוכיח את עצמו פעם אחר פעם.
אז מה הפתרון שאתם מציעים?
כל מה שהיזם צריך סביב הבנייה והייזום שממש לא בא לו להתעסק אבל גורמות לדירות להמכר בצורה הרבה יותר מהירה וביותר כסף.
שם, לוגו, בידול הפרוייקט, מיתוג הפרויקט, הכנת החומרים השיווקיים ובסוף שלב הכנת החומרים אנו מתחילים את תהליך המכירה על ידי אנשי מכירות מנוסים ומיומנים שפשוט סוגרים לידים. תהליך המכירה מלווה בפרסום באינטרנט במגוון כלים אפקטיבי שמביאים לידים לשם סגירת העסקאות.
מי אתם?
שלומי כהן שהוא איש שיווק ב20 שנים האחרונות והוא באמת חוד החנית בכל מה שקשור לשיווק ומכירות, בשנה שעברה הוא והצוות שלו מכרו מעל 400 יחידות במחיר שכמעט בלי יוצא מהכלל היה בתמחור גבוה לאיזור ובלי לכופף ידיים ואני, שאני איש פרסום עשרות שנים שמתמחה בנדל”ן אבל יצא לי לעבוד עם כל מיני חברות במשך השנים כמו שלמה סיקסט,IBI ,אפריקה ישראל ועוד.
יש לנו ניסיון בהכנת החומרים השיווקיים ומעל הכל, הוכחות שהתהליך המיוחד שבנינו בשיווק ומכירת פרויקטים נדל”ניים פשוט יעיל ומוכר ובצורה פנומנלית.
השילוב של הפרסום והשיווק והמכירות מיעל את התהליך, מפשט אותו ומביא לתוצאות אפקטיביות במכירת הפרויקט.
אם אתם מעוניינים לשמוע עוד על הפתרון שיווקי השאירו פרטים>>
ממה שאני מכיר רוב היזמים לא ממתגים בכלל את הפרוייקטים שלהם, למה זה חשוב?
מיתוג נכון ואפקטיבי מבדל את הפרויקט מפרויקטים אחרים המתחרים איתו באזור או בסביבה שלו.
מיתוג יוצר משיכה ולקוחות “יקשרו” לייחודיות של החברה או לפרויקט שלך ופשוט ירצו למכור דירה.
בפיתוח מותג רגיל או מותג נדל”ן ,אהוד וזכיר , אתה יוצר אהבה , סמכות ואמון אצל הלקוחות, בנוסף לנאמנות שהיא מאוד חשובה ביחסי מוצר לקוח.
בשורה התחתונה, בעזרת מיתוג נכון מכרנו יותר ובמחיר יותר גבוהה מהשוק והסביבה.
יש פרוייקטים שעבדתם עליהם בשיטה הזו ?
ברור גם בשעובדים כרגע בעודינו מדברים, 3 פרויקטים בתל מונד, פרויקט בנתניה ופרויקט בבת ים. ישנם עוד מספר פרויקטים בשלב ייזום התחלתי.
חשיבות המותג בתחום הנדל”ן
לחברות ועסקים מצליחים יש מכנה משותף אחד חשוב – ראיה ייחודית והצגה נכונה של המותג שלהם. הצגת המותג שלהם ללקוחותיהם וללקוחות הפוטנציאליים שלהם
מביאה להיכרות , הזדהות ועל ידי כך כלי לשכנוע הלקוחות באמצעות כלי השיווק השונים. (גינדי והאחים חג’ג’ מובילים בזה בארץ לדוגמא. אתה רואה פרוייקט וכבר מרגיש משהו אליו גם בלי לדעת יותר מדי פרטים)
איך מתקדמים ?
פשוט אפשר ליצור איתנו קשר ולהשאיר פרטים פה למטה. אנחנו תמיד שמחים להיפגש ולייעץ, ללא התחייבות, פשוט להראות הוכחות ולהסביר את הכדאיות בעבודה משותפת וראיה רחבה.
תודה רבה לך איציק היה לי מאוד נעים!
תודה לך
אם אתם מעוניינים לשמוע עוד על הפתרון שיווקי השאירו פרטים>>