הפרויקט החדש של יאיר בושרי, מ-49 אלף יורו לבעלות משותפת בבניין בטאבו באתונה: צפי למעלה מ-8% הכנסה משכירות בשנה!

257578

מדינת האיים האטרקטיבית יוון, ממשיכה להוביל את יעדי התיירות הפופולריים והמועדפים על תיירי העולם עם למעלה מ-30 מיליון מבקרים בשנה. משקיעים ישראליים רבים, אשר מבינים את הפוטנציאל האדיר שבהשקעה נדל”נית במדינה, תרים אחר העסקאות הכדאיות ביותר וכשמוצאים – נהנים מהכנסות שכירות גבוהות במיוחד.

אחד ממוקדי הנדל”ן הבולטים והמובילים במדינה, אשר בשנים האחרונות מסתמן כהצלחה מסחררת עבור משקיעיה- הוא הבירה היוונית, אתונה. הודות למזג האוויר המושלם לאורך רוב ימות השנה (הכוללים כ-300 ימי שמש!), נהנים המבקרים מחופשות מפנקות ומרגיעות, ומשפע האטרקציות והאפשרויות שבעיר: שייט ימי, גלישת גלים וקייט, ספורט ימי, טיולים, סיורים באתרים היסטוריים ותרבותיים, ועוד…

בימים אלה, מוצעת הזדמנות חסרת תקדים להשקעה בלב העיר היוונית בשכונת קיפסלי המבוקשת. מ-49 אלף יורו לשותפות בקומפלקס דירות באתונה. לדעת המומחים, צפי התשואה עומד על למעלה מ-8% הכנסה משכירות בשנה. לא זאת בלבד, שכן המשקיע ומי מטעמו זכאים לשימוש שנתי פרטי בפנטהאוז היוקרתי, למשך שבוע ימים. כלומר, חופשה שנתית עבור כל המשפחה באחד היעדים החמים ביותר במדינה!


מתעניינים בפרויקט? השאירו פרטים:

ייחודיות השכונה, מלבד למיקום האסטרטגי ולנגישות המרבית אליה, טמונה בסגנון המבנים האדריכליים בה, קרבה למוקדי בילוי טרנדיים ומרכזי קניות והיא זוכה לביקוש ער מצד סטודנטים וצעירים המבקשים להתגורר בקרבת מוקדי עבודה. לא בכדי יותר ויותר מבקרים נוהרים לשורותיה של קיפסלי, ונהנים מהאווירה הקסומה שבה.

על ההשקעה אחראית חברת BDP  השקעות נדל”ן, מחברות הנדל”ן הוותיקות והמובילות בתחום, אשר הודות למוניטין ולניסיון רב השנים שלה, יותר ויותר משקיעים מצטרפים להצלחותיה. לאורך כל ההשקעה, נהנים המשקיעים מליווי ותמיכה פיננסית ובנוסף – ערבות בנקאית מבנק מזרחי טפחות עד סיום הרישום של ההשקעה, מה שמבטיח כי הכסף מוגן ובטוח. כמובן שלמשקיעים ליווי משפטי צמוד על ידי משרד עו”ד מהגדולים והבולטים בישראל.


מתעניינים בפרויקט? השאירו פרטים: