מרגישים שהחלום לדירה מתרחק מכם מיום ליום? יש פתרון! גם לבעלי הון עצמי נמוך החל מ-150-200 אלף ₪ בלבד!

99933

רבים מאתנו ממשיכים לחלום על דירה, אך בזמן שמחירי הנדל״ן ממשיכים לעלות ולשבור שיאים נראה שהחלום רק הולך ומתרחק. ככל שאנו מנסים לחסוך כסף, הכסף יושב בצד ולא מניב לנו רווחים, אך מנגד מחירי הדירות רק עולים. זה לא חייב להיות כך, יש לזה פתרון – הכירו את חברת ישראטופ השקעות.

מימין: אבי אברמוב, בעלים. אמצע: ג׳ורדן טלקר,בעלים ומנכ״ל. שמאל: בן ביטון, בעלים ויו״ר הדירקטוריון

רווחים שאף חברה בארץ לא יכולה לספק למשקיע
חברת ישראטופ השקעות פועלת מזה למעלה מעשור בתחום השקעות הנדל״ן בארץ. החברה מאפשרת ללקוחותיה – גם כאלו בעלי הון עצמי נמוך, לרכוש דירה וליהנות מאחוזי רווח גבוהים בפרק זמן קצר במיוחד, לרוב בין 2-3 שנים בלבד, אך בניגוד לחברות אחרות, החברה מאפשרת למשקיע לא רק ליהנות מתשואה חודשית, אלא גם מתשואה גבוהה לאחר המכירה.
״מרבית הלקוחות שלנו הם שכירים בעלי הון עצמי נמוך״, מסר לנו דובר חברת ישראטופ, ״אנחנו הצלחנו לייצר להם נכס פרטי על שמם אשר מניב רווחים בתשואה חודשית של 5-6% בשנה, ועם רווחיות של 40-50% תשואה על ההון העצמי לאחר כשנתיים בלבד״.

אין צורך בהון עצמי גבוה – גם אתם יכולים
כפי שכבר הבנתם, גם בעלי הון עצמי נמוך יכולים לרכוש דירה, זה כבר לא חלום. במקום לראות את הכסף שלכם שוכב בבנק ולא מניב כמעט שום רווח, החברה מציעה פתרון המאפשר לכל אדם שיש לו סכום כלשהו להשקיע אותו ולהיות בעלים של דירה בארץ ולרכוש דירה הנמוכה ממחיר השוק – בהתחייבות.
בזכות כך תוכלו להגדיל את ההון העצמי שלכם בתוך 2-3 שנים בלבד מהרווחים הצפויים!

אתם לא צריכים לעשות כלום – ישראטופ תעשה את העבודה ואתם תיהנו מהרווחים
הניסיון העשיר של החברה, הקשרים אשר נבנו עם השנים עם הבנקים, הקבלנים, הספקים, השמאים, עורכי הדין ועוד, מאפשר לישראטופ לספק למשקיע את התוצאה הטובה ביותר בזמן הקצר ביותר.
לדוגמא, העמדת אישור עקרוני למשכנתא בתוך 48 שעות בלבד – תהליך אשר לוקח לפחות חודש ימים במידה ועושים אותו באופן עצמאי! החברה תלווה את המשקיע לאורך כל התהליך, אתם תוכלו להמשיך בשגרת החיים הרגילה שלכם ולראות כיצד הכסף אשר שכב לו בבנק מתחיל לייצר לכם רווחים וגדל באחוזים גבוהים, כל זאת מבלי כל התעסקות מצדכם!

לפגישת ייעוץ אנא השאירו פרטים: