לוקחים את העסק צעד קדימה – לימוד אנגלית למגזר העסקי

36558
businessman translator in office writing english in the air

בעולם המודרני והגלובלי בו אנו חיים יותר ויותר עסקים מבינים את הצורך בשליטה בשפה האנגלית.
חברות רבות עובדות עם לקוחות מכל העולם ויש שפה אחת אשר מחברת את כל העסקים יחד – אנגלית.
זו הסיבה שחברות רבות מוצאות את עצמן מחפשות אחר עובדים דוברי אנגלית ברמה גבוהה, למעשה כמעט בכל חברה אחד התנאים המרכזיים לקבלה לעבודה הוא ידיעת השפה האנגלית.
במקביל, חברות רבות בוחרות להשקיע ולסייע לעובדים שלהם בפיתוח ובלמידת השפה האנגלית.

וול סטריט מציעה ללקוחותיה העסקיים מודל לימודים מותאם אישית בהתאם לצרכי החברה. כחברה עסקית תקבלו חופש בבחירת שילוב הנושאים, ו-וול סטריט תעביר את הקורסים בהתאם לכך.
הסדנאות כוללות מגוון תחומים ספיציפיים ומיקוד בנושאים מקצועיים שיסייעו בשיפור וחיזוק מיומנויות השפה האנגלית אצל עובדכם.
בין מגוון הנושאים תמצאו: כישורי פרזנטציה, ניהול משא ומתן, חשבונאות ומימון, עולם החוק והמשפט, כתיבת אימיילים אפקטיביים, שיווק מוצא ותמהיל שיווק, מכירות, ראיונות עבודה וניהול שיחות מחיי היום יום.

בין אם תרצו לשלוח את העובדים ללמוד במרכזים של וול סטריט או בין אם תרצו לקיים קורסים פנימיים אצלכם בחברה, הכל תלוי בבחירה שלכם.
אך לא די בכך, כיום עקב מציאות הקורונה בה אנו חיים, החברה מציעה גם לימודי אונליין המתאימים במיוחד לעסקים, ניתן לבצע את השיעורים בקבוצות גדולות או בשיעורים פרטיים – אחד על אחד, כמובן שאתם תבחרו מה נוח לכם ומה הכי יתאים לעובדים שלכם.

אם במקרה עדיין לא שמעתם על וול סטריט, הרי שמדובר בבית הספר המוביל בעולם ללימודי השפה האנגלית. לוול סטריט ניסיון של למעלה מ-35 שנים והחברה עובדת כיום ב- 27 מדינות ברחבי העולם ובפריסה בינלאומית של 450 מרכזי לימוד. עד היום למעלה מ- 3 מליון בוגרים סיימו את לימודיהם בהצלחה ולקחו את האנגלית והחברה שלהם לרמה הבאה.

וול סטריט עובדת עם כמה מהחברות הגדולות במשק, כגון: אפל, אלביט, חברת החשמל, זארה ועוד.
צוות המורים כולו דובר אנגלית ברמת שפת-אם ועבר הכשרה ייחודית המתאימה ללימודי השפה האנגלית על פי שיטת הלימוד של וול סטריט. הצוות יעמוד לרשות התלמידים לכל אורך הדרך וידאג שאף אחד לא יישאר מאחור מבחינת חומר הלימוד וההתקדמות האישית.

אז למה אתם מחכים? רוצים לפתוח את העסק שלכם אל העולם?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

מצטרפים לוול סטריט ומקבלים מנוי סופ”ש לעיתון “הארץ” באנגלית ולניו יורק טיימס.
כי אנגלית עיסקית לומדים רק בשיטה הטבעית ללימוד שפה! לתיאום מבחן רמה ומימוש המתנה השאירו פרטיכם