עתודות הקרקע האחרונות בנס ציונה: העיר שעומדת להתרחב – בפעם האחרונה!

763590

נס ציונה רושמת פריחה נדל”נית עצומה בעשורים האחרונים והופכת ליעד נחשק למגורים ולהשקעות, כזה המושך אליו אוכלוסייה חזקה ממעמד סוציו-אקונומי איתן.

את עתודת הקרקע האחרונה של נס ציונה מגלמת חלקת קרקע אחת, בחלקה הצפון-מערבי של העיר. השטח, המצוי ברובו בבעלות פרטית ומתפרש על פני כ-262 דונם, גובל בשכונת גבעת התור ממזרח וברחוב המאה ואחד מדרום, בסמיכות לשכונות יוקרתיות של צמודי קרקע.

מדובר בקרקע שלפי התוכניות לפיתוח האזור, בהן תמ”א 35 ותמ”מ 21/3, הינה מאושרת לבנייה – אך לא זמינה לבנייה באופן מיידי: על פי תוכנית המתאר המחוזית, ובהסתמך על ההיסטוריה של החלקות הסמוכות, הרי שבתוך שנים ספורות צפויה לקום על הקרקע שכונה חדשה, ובה מתחמי מגורים, מסחר ותעסוקה. גם עיריית נס ציונה פועלת בהתאם להחלטת הוועדה המחוזית מרכז, ומבקשת לקדם שכונת מגורים באזור, שבמסגרתה תוקם שכונת מגורים במקום.החלקה הזאת נמצאת באחד האזורים הכי מבוקשים בשפלה, ולמעשה באחד האחרונים שנותרו בה ושעתידים להיות מופשרים לבנייה”, אומרת שירלי ריגר עגיב, מנכ”לית קרקעליסט, המשווקת קרקעות ברחבי הארץ, לרבות בנס ציונה. לדבריה, “כבר כיום רואים שמבחינה תכנונית, לנס ציונה אין עוד לאן להתרחב. קח לדוגמה את שכונת ארגמן – זו ההוכחה שהאופציה היחידה של נס ציונה היא לעלות לגובה, מה שגם תואם את הדרישות של תמ”א 35 (שינוי 1) שאושרה ביוני 2016.

במובן הזה, הקרקע שמצפון לעיר היא ייחודית. כשהיא תופשר לבנייה, היא תספק רצף תכנוני לצפון-מערב העיר, ותהווה את עתודת הקרקע האחרונה בפיתוח העירוני שלה. לכן, בעינינו, מדובר פה בקרקע עם עתיד בטוח, וכשעיריית נס ציונה והוועדה המחוזית גם חושבות כך – אין סיבה שלא נראה עליה בתים ומבני ציבור בתוך שנים ספורות“.

מתוך כתבת כלכליסט בשיתוף מערכת זירת הנדל”ן

עתודות קרקע אחרונות בעיר החל מ-159,000 ₪ בלבד – הקרקע אינה זמינה לבנייה

הקרקע עברה חוות דעת של שמאי לפי תקן 22, הידוע בתור תקן מחמיר במיוחד, ונמצאה איכותית במיוחד, וצפויה לעליית ערך של מאות אחוזים ובמקביל הליכי אישוריה צפויים להתקדם בקצב מהיר מאוד.

מגזין THE MARKER: “מתברר שבעשור האחרון עלה שווי הקרקעות ב–212% — עלייה כפולה מזו של שווי הדירות בישראל באותה עת. האי־שוויון ההוני, בגלל ההחזקה בקרקע, מרקיע שחקים בישראל”

כעת זו ההזדמנות למשקיעים זריזים לרכוש קרקע פרטית בטאבו במחיר חסר תקדים – החל מ-159,000 ₪ בלבד. וליהנות מהשקעת הנדל”ן הטובה ביותר שניתן למצוא נכון להיום בשוק הישראלי: בגלל הטיימינג – עתודות הקרקע האחרונות בעיר, בגלל המיקום – צמוד לשכונה מבוקשת בעיר, בגלל הביטחון – הקרקע מאושרת להשקעה, אך עדין אינה זמינה לבנייה מידית.

*הקרקע אינה זמינה לבנייה

נס ציונה – קרקע פרטית בטאבו במחיר חסר תקדים בכ-159,000 ₪ בלבד