“עלייה של מאות אחוזים בשווי הקרקע”: חוף התכלת הופקדה – קריאה אחרונה למשקיעים החל מ-770,000 ש״ח!

322278

באחד מאזורי הנדל”ן היוקרתיים ביותר במרכז הארץ, עומד לקום בקרוב פרויקט הדגל של עיריית הרצליה – מתחם חוף תכלת. הפרויקט כולל כ-2,000 דונם התחומים בין המרינה של הרצליה ובין מלון מנדרין בתל-אביב. בין היתר הפרויקט יכלול פארק חופי, מלונות ואלפי דירות, מה שיביא להתפתחות גדולה של האזור והפיכתו לאזור שההשקעה בו תשתלם לאלו שיזהו את הפוטנציאל וישקיעו בו כבר בשלב הזה.

לאחר עשור של הליכים תכנוניים, פרויקט חוף התכלת, הר/2200 א’ מקודם על ידי עיריית הרצליה, ותוכננה על ידי אדר’ דני קייזר, נמצאת בשלבי תכנון מתקדם ובימים אלה ממש הופקדה בוועדה המחוזית. מה שיגורם על פי שמאי תקן 22 לעלייה של מאות אחוזים בשווי הקרקע – חברת ריף נדל”ן מציעה הזדמנות שתקפה ל-14 ימי עסקים בלבד, לנצל את המומנטום ולרכוש קרקע בפרויקט, שעדין אינה זמינה לבנייה החל מ-770,000 ₪ בלבד (100 מטר)!

משקיעים בפרויקט יוכלו לבצע “אקזיט” תוך מספר שנים בלבד, למכור דירה על הנייר ב-2.5 מיליון ₪ או להתקדם לבנייה ואז לקבל בסוף הפרויקט דירה בשווי 5 מיליון ₪ ואף יותר! רק לצורך השוואה, במתחם קנדה ישראל נמכרות כיום דירות ב- 6 מיליון ₪ !

בחלקו המרכזי של הפרויקט יבנו בנייני מגורים ובסך הכל כ 11,500 יחידות דיור. בחלקו הצפון מזרחי של הפרויקט ובהמשך לאזור התעשייה הרצליה פיתוח יוספו אזורי תעסוקה רבים. בחלקו המערבי של הפרויקט מוקצים שטחים נרחבים לבנייה, למסחר ולמלונאות. מה שיקל את הגישה באזור זה הוא תכנון ציר עתידי של קו הרכבת הקלה שיעבור בסמוך. האזור נחשב למתחם הבלתי בנוי הגדול ביותר הנמצא בסמוך לחוף במרכז הארץ, מה שהופך את הפוטנציאל הנדל״ני שבו לגדול מאוד, ומעבר לכך, מדובר באחת מעתודות הבנייה הבודדות שנותרו סמוכות לחוף הים, לכן ערכה מוערך במיליארדי שקלים, כל זאת, גורם למשקיעים רבים למהר ולרכוש קרקעות באזור. רכישה אשר תביא עמה זכויות לבנייה בעתיד באזור היקר ביותר במדינת ישראל.

*הקרקע אינה זמינה לבנייה

למידע נוסף מנציג מטעם חברת ריף נדל”ן הירשמו: