350,000 ₪ השקעה בדיור מוגן ויש לכם 9% תשואה שנתית ל-10 שנים

2956
Low angle shot of modern glass city buildings with sunset background.

האם באמת ניתן להבטיח תשואה? מסתבר שיש דרך באמצעותה ניתן להשקיע בדיור מוגן ולהרוויח בכל שנה תשואה בגובה 9%. השקעה של 350,000 ₪ בדיור מוגן באנגליה ויש לכם חוזה שכירות חתום ל-10 שנים הקרובות.

אם תשאלו משקיעי הנדל”ן מהי ההזדמנות הטובה ביותר להשקעה בנדל”ן מניב עם התחייבות לתשואה גבוהה לשנים רבות, ככל הנראה שיציעו לכם להשקיע בנדל”ן בחו”ל. כיום ישנו ביקוש גבוה לדיור מוגן באנגליה ונראה כי ב-15 השנים הקרובות יותר ויותר קשישים ידרשו למצוא פתרון דיור מוגן ולנו המשקיעים יש הזדמנות לקבל תשואה גבוהה יותר למשך שנים רבות.

השקעה מניבה בדיור מוגן בחו”ל – להרוויח יותר מההשקעה שלכם

לאור הביקוש הגדול לדיור מוגן באנגליה, הצפי הוא כי בשנים הקרובות יוכלו המשקיעים להנות מתשואה קבועה של 9% בחוזה שכירות לתקופה של 25 שנים. חברות הדיור המוגן מרוויחות על כך רווחים גבוהים במיוחד והמשקיעים מוכנים לחתום על חוזה בטוח עם רווחיות גבוהה מהמקובל בענף הנדל”ן.

יזמי הנדל”ן והמשקיעים מחפשים הזדמנויות להשקעה במחירים נמוכים יותר ולקבל התחייבות לקבל שכר דירה חודשי העומד על כ-2,500 ₪. בכדי לקבל דמי שכירות חודשיים בישראל, יהיה עליהם להשקיע מעל 1,000,000 ₪ בנכס ולקחת בחשבון גם את התיקונים והשיפוצים במהלך תקופת השכירות. כאשר יש ידיים אחרות שדואגות לספוג את עלויות התחזוקה ומבטיחים למשקיעים כי ייהנו מהרווחים בלבד, ההשקעה בדיור מוגן הופכת לכדאית ומשתלמת יותר מנכסי נדל”ן בישראל.

משקיעים ומרוויחים בלי בירוקרטיה
המשקיעים שבחרו להשקיע בדיור מוגן באנגליה יקבלו נכס רשום בטאבו וחוזה המציין כי אינם צריכים להיות מעורבים בשום צורה בתחזוקת הנכס, השכרתו או מתן שירות לדיירי המקום. המשקיעים בוחרים להשקיע בדיור מוגן באנגליה מכיוון שהם נהנים מהתחייבות לשכר דירה חודשי, גם אם הנכס עומד ריק וללא דיירים כלל.

מלבד ההתחייבות לשכר דירה קבוע ותשואה גבוהה, קיימת אופציה נוספת להרוויח מהנכס 100% ויותר ממחיר הרכישה, בתום תקופה של 10 שנים. אין ספק כי מדובר בהשקעה כדאית למשקיעים שמחפשים הכנסה קבועה, יציבה ורווחית.

למה דווקא דיור מוגן באנגליה?

נכון להיום, נראה כי אין אפיקי השקעה בטוחים בשום ענף. כאשר מדובר בהבטחה לקבלת שכר דירה חודשי מצד הנהלת הדיור המוגן, נראה כי הפעם יותר מתמיד, יוכלו גם המשקיעים הישראלים למצוא הזדמנות ייחודית להשקעה בנכס מניב הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך.