לא רק לטייקונים: השקעה במרכזים לוגיסטיים

2250
beautiful sunlight on modern building

מחירי הדיור אינם כשהיו. משקיעי הנדל”ן נאלצים לקבל את העובדה כי השקעה בענף הנדל”ן הולכת ומתייקרת. לאחרונה ניתן להרגיש את השינוי בענף הנדל”ן המקומי, כאשר גם המשקיעים הפרטיים שאינם טייקונים גדולים וכרישי נדל”ן יכולים לרכוש מתחמים לוגיסטיים בהון עצמי של 800,000 ₪.

מי שכבר הצליח לגלות את “הדבר הבא” בענף הנדל”ן הבין כי צריך לזהות את ההזדמנות הנכונה בזמן הנכון. עד כה נהנו הטייקונים הגדולים מאחזקת שטחים ומרכזים לוגיסטיים שיועדו להקמת אזורים מסחריים, מרכזים לעסקים, משרדים וחנויות. ההשקעה באזורים מסחריים ומרכזים לוגיסטיים אפשר להם ליהנות מעליות ערך גבוהות במיוחד ושכר דירה גבוה באופן ניכר ממחירי השכירות בשוק הדיור.

עכשיו, לראשונה גם המשקיעים הפרטיים יוכלו ליהנות מהזדמנויות להשקעה באזורים מסחריים ומרכזים לוגיסטיים שעד כה היו זמינים בעיקר לטייקונים.

השקעה בשטחי מסחר לוגיסטיים בפריפריה

לאחרונה נפתחו מספר הזדמנויות להשקעה בפרויקטים חדשים הכוללים שטח של 250 מ”ר, מקומות חניה ושטחי גלריה, אותם יוכלו המשקיעים להשכיר וליהנות מתשואה מניבה ויציבה לאורך זמן.

ההון העצמי הנדרש לטובת הפרויקט: 850,000 ₪ בלבד

השקעה בלוגיסטיקה – השקעה כלכלית ויציבה במרכזים לוגיסטיים

בשנים האחרונות רואים מגמת עליה מתמדת בכמות הרכישות של הצרכן הישראלי. עם העלייה בצריכת המוצרים, עולה גם הצורך להחזיק ולנהל מלאי במחסנים לוגיסטיים גדולים. ההשקעה במרכז לוגיסטי והקמת מחסנים לאחסון סחורה ומוצרים מהווה נכס משמעותי והזמנות עסקית אמתית להיכנס לתחום הנדל”ן המסחרי ולהרוויח עליו תשואה גבוהה במיוחד מדמי שכירות חודשיים או על ידי מכירת השטח במחיר גבוה משמעותית ממחיר הרכישה.

המשקיעים יוכלו ליהנות מתשואה שנתית של 7-8% בעבור שטחי מסחר שישכירו לחברות הקמעונאות המחזיקות במספר רב של סניפים באזורי הפריפריה (לעומת 6-7% באזור המרכז). מומחים מעריכים כי השקעה בנדל”ן הלוגיסטי היא הזדמנות ההשקעה הטובה ביותר ליזמי נדל”ן ומשקיעים.

השקעה בשטחי מסחר במסגרת הפרויקט יאפשר לכם להרוויח כ-40% ממחיר הרכישה, בתום תקופת הבניה. הבנייה על השטחים המסחריים תגרום לעליה כללית במחירי השכירות ותהפוך את השקעתכם לכדאית ומשתלמת.

אין זה סוד כי תחום הלוגיסטיקה נמצא במגמת עליה מתמדת. אם בעבר ניתן היה לרכוש דונם למגרש בעלות של 700,000 ₪, היום יעמוד המחיר לדונם על לא פחות מ- 3,000,000 ₪. חברות השקעה בנדל”ן מניב מקימים אזורי תעשייה ומשכירים אותם לחברות קמעוניות, הקמת קניונים ובהם חברות הלבשה ומותגים, עסקי מזון ומשרדים יוקרתיים בקומות העליונות של המבנים.