החל מ-120,000 ₪ הון עצמי, להשקעה: רכישת קרקע בפרויקט אטרקטיבי

2363
Bussines architecture - skyscrapers and light trails

מדי שנה מחפשים המשקיעים הזדמנויות חדשות להשקעה בנדל”ן. מי שמכיר את שוק הנדל”ן יודע כי בכל רגע נתון, מקדמות עיריות הערים תוכניות להקמת פרויקטים חדשים הכוללים הקמת יחידות דיור חדשות שיקדמו ויפתחו את פני העיר. האם באמת ניתן להשקיע בעלות זו בתמורה לקרקע בפרויקט אטרקטיבי?

השקעה בקרקע מניבה מהווה הזדמנות למשקיעים ליהנות מתהליך ההשבחה ולהרוויח יותר מהתשואה. הרכישה המוקדמת מחברת קרקעות ישראלית מאפשרת למשקיע להשתתף בפרויקט הקמה של שכונה חדשה ובנייני מגורים המונים אלפי יחידות דיור חדשות במחירי השקה שלא יחזרו על עצמם.

השקעות בקרקעות מניבות עם הון עצמי נמוך

האם באמת ניתן להשקיע בקרקע עם הון עצמי נמוך החל מ-120,000 ₪ בלבד וליהנות מתשואה גבוהה? מסתבר שהרבה יזמים ומשקיעים בנדל”ן כבר הבינו את פוטנציאל ההשבחה העומד מאחורי השקעה בקרקעות המיועדות לבניית שכונות חדשות ובנייני מגורים. כיום, הם מחפשים אפיקי נדל”ן חדשים וכדאיים יותר להשקעה שיאפשרו להם לקנות ולמכור קרקעות בטווח הקצר או ליהנות מאחוזי תשואה גבוהים משכירות הדירות.

גם השנה, ניתן למצוא הזדמנויות להשקעה בקרקע המיועדת לעבור תהליך השבחה לטובת הקמת שכונה חדשה ע”י רשות מקרקעי ישראל וחברת “שיכון ובינוי”. ההשקעה בפרויקט על שטח כולל העומד על 1,000 דונם ו-2,500 יחידות דיור חדשות, מהווה הזדמנות עבור משקיעים למנף את סכום ההשקעה ואף להכפיל את רווחיות הקרקע בתוך מספר שנים בלבד.

שיווק ומכירת קרקעות המיועדות למגורים

ישנן מספר חברות בישראל המתמחות בהשקעה בקרקעות המיועדות למגורים. המשקיע מקבל תכנית מפורטת לבניית פרויקט מגורים, שכבר בשלב זה הומלצה על ידי העירייה עבור הועדה המחוזית. ברוב המקרים יוכל לצפות בסרטון הדמיה המשלב את תכנית הבניה ומאפשר להתרשם מאיכות וטיב המקום, כמו גם כדאיות ההשקעה.

למה כדאי להשקיע דווקא עכשיו?

משנה לשנה ניתן להבחין בעליה במחירי הדיור. רכישת קרקע המיועדת לבנייה תעזור למשקיעים ליהנות מתשואה גבוהה בטווח הקצר על ידי מכירת הקרקע או מדמי שכירות עם תשואה שנתית גבוהה יותר.

חברות הנדל”ן המתמחות באחזקה וניהול נכסים יעזרו וילוו את המשקיעים מתחילת הדרך, החל מבחירת הקרקע להשקעה ועד מכירתה בבוא העת. אם אתם מעוניינים להשקיע בקרקע המיועדת להקמת בנייני מגורים, יחידות דיור חדשות או מתחמים מסחריים הכוללים חנויות ומשרדים, תוכלו לפנות אל הגורמים הרלוונטיים שישמחו לעמוד לרשותכם לאורך כל הדרך ולעזור לכם לרכוש קרקעות חדשות המיועדות לבניית פרויקטים למגורים ופרויקטים מסחריים.

*הקרקע אינה זמינה לבנייה