האם כל אחד יכול להשקיע ולהרוויח מנכסי נדל”ן?

1951
Alley with office buildings in modern Budapest area

לאחרונה, יותר ויותר אנשים מחפשים הזדמנות להשקעה בעסקת נדל”ן בעלות נמוכה ועם תשואה גבוהה. מדובר בעסקאות נדל”ן קטנות שיכולות לייצר עבורם 200,000 ₪ ויותר גם אם מדובר בפעם הראשונה שלהם בענף הנדל”ן. המשקיעים אומרים כי מדובר בהזדמנות להרוויח תשואה גבוהה יותר בהשקעה קטנה מהמקובל בענף הנדל”ן.

גם אזרחים רגילים יכולים להשקיע קצת ולהרוויח יותר

בישראל נראה כי קיים פער גדול בין יזמי הנדל”ן הגדולים ובין המשקיעים הקטנים יותר. היזמים יחשבו על נדל”ן מסחרי ורכישת קרקעות לבנייה שיוכלו להרוויח עבורם מיליונים, בזמן שהאנשים הפשוטים בסה”כ מעוניינים בעוד מקור הכנסה נוסף שיכול לספק עבורם עוד כמה אלפי שקלים בכל חודש.

המציאות בישראל הוכיחה כי ההזדמנויות האמיתיות להשקעה בנדל”ן מניב, מגיעות אל המשקיעים הגדולים בלבד. אך, קיימים בענף הנדל”ן בישראל מספר חברות שישמחו לעזור גם למשקיעים קטנים עד בינוניים, להשקיע סכומים קטנים יותר ועדיין להרוויח על כך ובגדול.

איך מוצאים עסקאות נדל”ן שאפשר להרוויח מהן ובגדול?

אם אתם מחפשים הזדמנות להשקעה שתעזור לכם להגדיל את חשבון הבנק בעוד כמה מאות אלפי שקלים, אין ספק כי בחרתם באחד מענפי ההשקעה הטובים ביותר. אומרים כי הדרך להתעשרות מהשקעות נדל”ן היא ללא ספק קצרה יותר ממקורות אחרים.

כיום כל צעיר בן 23 יכול להרוויח מאות אלפי שקלים מעסקת נדל”ן אחת. כל שנדרש ממנו לעשות זה לפנות אל חברת השקעות ויזמות נדל”ן ולקבל ייעוץ וליווי מקצועי עד שימצא את הזדמנות ההשקעה הטובה ביותר עבורו. אחרי שיראה כי הצליח להרוויח מהעסקה כיד המלך, הוא ככל הנראה ימשיך לחפש הזדמנויות נוספות להשקעה בנדל”ן.

איך זה עובד?

יותר ויותר אנשים רגילים מעוניינים להשקיע סכומים נמוכים מהמקובל בענף הנדל”ן בישראל. לכן, לאחר התייעצות עם חברת יזמות נדל”ן, יוכלו לגשת למכרז ולהציע הצעה עבור רכישת קרקע בתמורה לכמה מאות אלפי שקלים. אם יעשו הכל לפי הספר, יוכלו ליהנות ממחיר נמוך יותר מהשווי האמיתי של הקרקע שיכול להגיע גם ל-200,000 ₪.

בשלב הבא יוכלו לבחור אם ירצו להמשיך ולבנות עליה או למכור אותה לצד שלישי ולהרוויח יותר. השיטה מתייחסת לרכישת קרקעות במכרזים של המדינה, דרך כונסי הנכסים. רבים מהמשקיעים הקטנים לא באמת מודעים לכך כי בדרך זו יוכלו לזכות בקרקע לבנייה ששוויה יכול להגיע גם לפי 2 יותר ממחיר השוק בעת הרכישה. אין ספק כי מדובר בהזדמנות מצוינת עבורם להיכנס לעסקת הנדל”ן הראשונה שלהם שעתידה לשנות את חייהם.