עסקת נדל”ן – איך להשכיר נכס ולהרוויח יותר ב-90 ימים בלבד

1302
Close-up Of Person's Hand Planting Saplings Covered With American Dollars

בשנים האחרונות נראה כי מחירי הדיור נמצאים במגמת עלייה ומקשים על יזמים ומשקיעים למצוא עסקת נדל”ן כדאית ובעלת תשואה גבוהה. המשקיעים נקלעים לקשיים בירוקרטיים והוצאות על תקלות בנכס הנמצא בבעלותם וגורם לעסקת הנדל”ן שעשו להיות פחות אטרקטיבית. הסוד של יזמי הנדל”ן טמון בתהליך השבחת נכס שיכול להכפיל עבורכם את שווי הדירה בזמן קצר בלבד.

בעלי נכסים המחזיקים דירות להשקעה בישראל כבר הבינו כי בשנים האחרונות ירדה התשואה ברווח על השכרת דירות. הפתרון לירידת שכר הדיור והגדלת התשואה נמצא במקום אחר; חשיבה מחוץ לקופסה שתעזור לכל יזם נדל”ן למצוא עסקת נדל”ן שתגדיל עבורו את הרווחים באופן ניכר.

השבחת נכסים להגדלת הרווחים כבר בעסקת הנדל”ן הראשונה

ראשית, חשוב לציין כי נכס ללא תכנית עסקית אינו יכול לממש את מלוא פוטנציאל התשואה שלו. לכן, יותר ויותר משקיעים בחרו לפנות אל חברות נדל”ן המתמחות בהשבחת נכסים. תפקידם להכין תכנית עסקית עבור כל דירה ונכס, לפי כל הנתונים והממצאים בשטח. לאחר מכן יגיעו לשלב הסקת המסקנות והגדרת הפוטנציאל הרווחי של הנכס או הדירה שבבעלותכם.

לאחר מכן, תתחיל החברה בשלב השיפוץ ויבצעו הערכת שווי לשכר הדירה שניתן יהיה לקבל עבור הדירה. בתום התהליך תאתר חברת הנדל”ן שוכרים פוטנציאלים ותנהל מולם את כל ההליכים, עד אשר יסגרו עסקה וחוזה שכירות בנכס הנמצא בבעלותך.

הזמן המוערך לכל התהליך עומד על מספר חודשים, בדרך כלל בין כ-3 חודשים ועד חצי שנה. במקרים רבים, הצליחו בעלי הדירות בישראל, להכפיל ואף לשלש את הרווחים משכר הדיור שדרשו קודם לכן. כך למשל, דירה שלפני תהליך השיפוץ והשבחה הצליחה להביא לכם שכר דירה חודשי בגובה 4,300 ₪ תוכל גם לטפס עד 12,000 ₪ בכל חודש לאחר תהליך ההשבחה ועבודת השיפוץ הכוללת שנעשתה בה.

אין ספק כי מדובר בהזדמנות השקעה כדאית עבור משקיעי הנדל”ן בישראל. בייחוד לאחר שחיקת מחירי השכירות בשנים האחרונות.

איך תדעו שהנכס שלכם יכול לעבור תהליך השבחה?
מבצעים בדיקה ראשונית שתעזור לכם לענות על כל השאלות:

  1. בודקים האם מותר לפצל את הדירה לשתי דירות
  2. מי הם הדיירים שיהיו מוכנים לשלם את שכר הדירות שתדרשו עבורה
  3. מהם הצרכים והרצונות של השוכרים העתידיים שלכם?
  4. מה ניתן לבצע בנכס על מנת לשפר אותו?
  5. האם כדאי יותר למכור או להשכיר אותו?